Šílenství obálek #45

Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať kníh zo série Vlci z Mercy Falls..




Zohnala som si anglické verzie! A sú nádherné! Omnoho kontrastnejšie, tmavšie a zaujímavejšie. Je v nich minimálny farebný rozdiel a predsa je každá o inom. Najviac sa mi asi páči 3. diel - Forever, ktorý má sivkasté vnútro v kontraste s čiernym lesom. Takisto je krásny 2. diel - Linger, kde vám zase udrie do očí biela. 1. diel - Shiver je tiež pekný, ale nepripomína mi les, keďže tie konáre sú biele. Skôr mi potom prídu ako nejaké ornamenty. Zrejme preto zmenili zvyšné diely. Som rada, že mám doma anglické verzie tejto série, teším sa až si ich prečítam 8)

1. miesto: Forever
2. miesto: Linger
3. miesto: Shiver

Na porovnanie som odfotila aj slovenské verzie kníh, ktoré už doma ale nemám - však stačí 1 verzia 8D Môžete vidieť, koľko veľa urobí zmena obyčajnej farby. A takisto pridanie tých siluet vlkov a ľudí mi nepríde až také pekné. Tie čierno-biele verzie sú podľa mňa jednoduché, výrazné a krajšie 8)




Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Mě se mnohem víc líbí ty Slovenské. :) Ale seřadila bych ty anglické úplně stejně. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára