On my wishlist #34




Sobotné meme z Book Chick City. Cieľom je uverejnit knihy, ktoré by sme si chceli prečítať alebo mať na poličke doma. Či už to budú knihy staršie, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.


Pre dnešné meme som vybrala mnou strašne chcenú knihu: Zrodení pre smrť




Názov: Zrodení pre smrť
Autor: Gemma Malley

Anotácia: Veľká Británia, rok 2140.
Život na Zemi sa od základov zmenil. Ľudská civilizácia už nie je ohrozená smrteľnými chorobami, na ktoré veda objavila lieky. Nesmrteľnosť však prináša i možné riziká - najväčším z nich je preľudnenie. Preto bola prijatá deklarácia - každý obyvateľ môže mať len jedno dieťa. Kto zákony poruší, bude potrestaný.
Pätnásťročná Anna sa narodila rodičom, ktorí mali dve deti. Teraz je označená za "Nadbytočnú". Aký život ju čaká? Dokáže sa vyrovnať so svojím osudom vydedenca?


Prečo táto kniha?
Kvôli tejto recenzii, ktorá ma presvedčila, že táto kniha stojí za prečítanie. Ten dystopický námet, trpiaci ľudia, nesmrteľnosť! Moje obľúbené témy 8) Chcem, chcem, chcem!


E_V_E   

Komentáre

  1. Taky bych si tuhle knihu časem rád přečetl.
    Ale zatím nijak nespěchám. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju dlho ignorovala, ale tá recenzia ma presvedčila, že sa mi to bude páčiť 8)

      Odstrániť
  2. Presne tak, výborný výber aj ja tú knihu chcem...spolu s Annou krví oděnou ma tiež prenasleduje táto - na nervy , keď uvážime, že ju dostanem až o mesiace. :D
    Ale toto by fakt mohlo stáť za to.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto si chcem tiež prečítať :) Som rada, že spravili dotlač. Má to krajšiu obálku a vyjdú aj pokračovania v preklade (myslím). Super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tomu doteraz nevenovala moc veľký záujem, ale námet mi pripomína Divergenciu či Huger games, takže toto chcem 8)

      Odstrániť
  4. trpiaci ludia? aka si mila! :D ale tak ja som tiez taka, ziadna kniha (pokial nejde vyslovene o roman) nie je dost dobra, pokial tam aspon jeden clovek neumrie. ehm... :D
    kniha vyzera zaujimavo a pokial budem mat prilezitost, tak si ju precitam, avsak nie je to kniha, ktoru chcem za kazdu cenu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že v dystópiách ľudia musia trpieť, inak to nie je dystópia 8D
      Skús si prečítať nejakú recenziu, ja som sa o knihu tiež vôbec nezaujímala až dnes 8)

      Odstrániť
  5. No tak abych pravdu řekla, tak mě se tahle kniha moc nelíbila..
    Jako námět se mi taky líbil, ale byla taková moc předvidatelná a vůbec..
    Ale doufám, že se ti bude líbit víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala som, že je skôr priemerná, ale aj tak ma zaujíma kvôli tomu námetu 8)

      Odstrániť
  6. Zrovna dneska jsem ji dočetla a bylo to něco. Ze začátku jsem chovala k Anně sympatie jen kvůli tomu, že sdílíme stejné jméno, ale pak se mi to začalo hodně líbit. :)) Dystopie se stává mým oblíbeným žánrem pořád a pořád víc :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky si chchi tuhle knihu přečíst..jen nevím kdy...:D Nějak se mi ty knihy kupíí..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fuuuuu to znie zaujimavo ..... kde sa to da zohnat???

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára