I can be anyone... #13


Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Môj hrdina - Charlie z knihy Chralieho malé tajomstvá

Prečo? - Táto kniha je naozaj skvelá a tento hrdina je veľmi prepracovaný. Je to génius/spomalený chlapec, ktorý svoje rozhodnutie vždy zváži a opýta sa na všetko.
Čo by som urobila inak? - Absolútne nič. Všetko, čo Chralie prežil ho ovplyvnilo a urobilo z neho človeka, akým sa stal, so všetkým pre aj proti. Akurát by som si nedala drogy ani cigarety, ale deti v Amerike sa na to pozerajú asi inak, takže túto stránku knihy hodnotiť nemôžem, nebudem sem dávať svoje morálne presvedčenia. Každopádne si myslím, že dieťa treba nechať, nech sa objaví samo a nech sa samo rozhodne, treba ho len nejako usmerňovať, aby nespravil príliš veľkú hlúposť 8D




E_V_E

Komentáre

  1. Ten Charlie je mi čím ďalej sympatickejší =) Už sa teším, keď to začnem čítať =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ešte som sa ku knihe nedostala, ale s tvojimi morálnymi presvedčeniami súhlasím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Charlie bol super, taký ponorený do vlastného sveta, robil, čo on pokladal za vhodné, nie to, čo zaujímalo ostatných.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak 8)
      Bolo zaujímavé sledovať, ako všetko skúmal 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára