On my wishlist #12



Sobotné meme z Book Chick City. Cieľom je uverejnit knihy, ktoré by sme si chceli prečítať alebo mať na poličke doma. Či už to budú knihy staršie, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.

Tohto meme sa zúčastňujem dvanásty krát.

Pre dnešné meme som vybrala mnou strašne chcenú knihu: The Selection



Názov: The Selection (=výber)
Autor: Kiera Cass

AnotáciaFor thirty-five girls, the Selection is the chance of a lifetime. The opportunity to escape the life laid out for them since birth. To be swept up in a world of glittering gowns and priceless jewels. To live in a palace and compete for the heart of gorgeous Prince Maxon.

But for America Singer, being Selected is a nightmare. It means turning her back on her secret love with Aspen, who is a caste below her. Leaving her home to enter a fierce competition for a crown she doesn't want. Living in a palace that is constantly threatened by violent rebel attacks.

Then America meets Prince Maxon. Gradually, she starts to question all the plans she's made for herself--and realizes that the life she's always dreamed of may not compare to a future she never imagined.

Prečo táto kniha?
The Selection ma zaujalo hlavne obálkou! Je prekrásna a už len preto by som túto knihu chcela mať doma. V knihe ide o reality show The Selection, kde 35 dievčat súťaží o srdce krásneho princa Maxona. Hl. hrdinka America však miluje iného, napriek tomu, že má o ňu princ záujem. 
Pripomína mi to voľakedajšiu show "Příjmeš mojí ruži???" 8D To bolo divné, ale myslím, že táto kniha je omnoho lepšia 8)


E_V_E   

Komentáre

  1. Už jsem na tuhle knihu četla pár recenzí a vypadá zajímavě... možná si ji (taky) zkusím sehnat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som čítala celkom pozitívne recenzie 8) preto ma láka 8)

      Odstrániť
  2. ja som zase čítala veľa negatívnych recenzií, dokonca som čítala začiatok knihy, ale veľmi ma teda neoslovil :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nečítala úryvok, takže fakt neviem 8) no tie recenzie boli skôr akože priemerné hodnotenie, ale písali že neurazí ani nenadchne...mne také knihy nevadia a väčšinou sa mi páčia 8)

      Odstrániť
  3. Jojo tuto knihu bych taky chtěla, tak doufám, že jí vydají i v čr!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nadherna, nadherna, nadherna! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára