I can be anyone... #8


Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!

Moja hrdinka - Jacinda z knihy Draki

Prečo? - Jacinda je skvelá postava, má dokonca aj povahu ako nejaký ohnivý drak - silný, nebezpečný, ale ochranársky 8) Veľmi sa mi páčila 8)
Čo by som urobila inak? - Takú facku by som vylepila Cassianovi, že stena by mu dala druhú!!! Alebo by som toho chlapca upiekla na svojom ohni! Cassian je Jacindin snúbenec, ktorý jej bol dohodený ich svorkou drakov. Je to nástupca vodcu a teda je samozrejme namyslený hlúpy hajzlík! Nemám ho rada 8D Na mieste Jacindy by som ho tak zbila, keď ju prišiel akože "zachránim ťa z tejto diery". Alebo by som ho aspoň kopla do gulí, keď už nič iné 8D



E_V_E

Komentáre

  1. Tak tohle meme vypadá dost zajímavě! :)
    A knihu jsem sice nečetla, ale... facky? Wow, beru! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kludne sa pripoj, s Astesiou sa len potešíme 8)
      Knihu určite doporučujem 8)

      Odstrániť
  2. :D Ale no tak! :D Trochu míru a lásky do toho násilí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri niektorých knižných postavách sa to nedá 8D
      asi to moc prežívam, čo už 8D

      Odstrániť
  3. draki som si práve rozčítala a zatial sa neprejavil :D som zvedavá na neho ale podla tvojich slov ho nebudem mať rada ani ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no Cassian sa tam neobjavuje zase až tak často, ale mne aj v tých malých okamihoch vadil 8D

      Odstrániť
  4. ten Cassian fakt potrebuje facku aj od steny aj kop do gulí :D ja by som ho ešte plus treskla po hlave nejakou tlstou knihou xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ty si rozhodne moja krv 8D založíme antiCassian klub 8D

      Odstrániť
    2. super :D môžme si založiť aj všeobecný anti-klub, kam by patril aj Cassian aj iní :D

      Odstrániť
  5. Pěkné meme - líbí se mi takové, při nichž si člověk může popsat:) Jen nějak podporuje násilí:D Drakie jsem ale nečetla, takže neposoudím, jestli kniha v člověku podněcuje takové násilné pocity:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nechcem nič prezrádzať ale v dvojke sa Cassian bude vyskytovať trochu častejšie tak snáď to vydržíš. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 2ku som nedávno dočítala, ale trochu si napravil kredit povedzme no 8D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára