Zpěvavé léto #9



Túto Reading challenge usporadúva Syki.
Cieľom je, aby sme od júna do augusta prečítali nami stanovený počet kníh a pripojili nejakú pesničku.

Názov: Krídla (#1)
Autor: Aprilynne Pike
Hodnotenie: 85%
Recenzia: 12.8.2012
Pesnička: Jessie J - Who You Are


- Celá táto pesnička a hlavne jej text mi pripomínajú rozporuplnú povahu hlavnej hrdinky Laurel. Celá nerozhodná v citoch, prelína sa jej svet víl zo svetom ľudí, nevie, čo má robiť. Preto som hrozne zvedavá na 2. diel - Kúzla, kde si dúfam konečne vyberie 8) - dúfam, že Davida 8P
- Táto pesnička je krásna, ale je dosť pomalá. Speváčka má krásny hlas, ale musela by som byť v hroznej porozchodovej depresii, aby som túto pesničku počúvala dokola znova 8D


E_V_E

Komentáre

  1. tu pesničku zbožňujem:)
    http://superbworldofbooks.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Podla mňa je moc pomalá 8D ale určite pekná 8)

      Odstrániť
  2. Nič mi nehovorí pieseň, ani knihu som ešte nečítala, takže netuším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kniha je fajn, ale asi pre menších čitateľov skôr 8) mne sa však páčila 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára