Zpěvavé léto #8


Túto Reading challenge usporadúva Syki.
Cieľom je, aby sme od júna do augusta prečítali nami stanovený počet kníh a pripojili nejakú pesničku.

Názov: Hex Hall - Čarodejnice z Hex Hall (#1)
AutorRachel Hawkins
Hodnotenie: 95%
Recenzia: 11.8.2012
Pesnička: Owl City - Fireflies


- Táto pesnička perfektne vystihuje romantickú situáciu, keď Sophie vošla v nádherných šatách na študentský ples, kde ju uvidel Archer a bol z nej celý paf 8P Takisto keď spolu tancovali, tak tento "poloslaďák" sa tam úplne hodí, hlavne keď sa aj skoro pobozkali 8P
- Túto pesničku mám veľmi rada kvôli rytmusu, textu a pohody, ktorá z nej vyžaruje 8) Momentálne ju často počúvam 8P


E_V_E

Komentáre

  1. Pesnička aj kniha sú úžasné. (Zasa sa opakujem) Tak radšej poviem, že ja by som k Hex Hall pripojila inú pesničku. Nie takú pokojnú. Teraz mi žiadna nenapadá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to ale priradila k tomu školskému plesu nie k celej knihe 8D to by som tam dala dačo riadne drsné! 8D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára